IP ANDA

Khamis, 16 Jun 2011

ROZTOPUP4U:YURAN PENDAFTARAN

Untuk menjadi agen ROZTOPUP4U, saya bersetuju dengan syarat-syarat di bawah:
  • Saya setuju untuk membuat pembayaran seperti yang di tetapkan. Yuran pendaftaran sekali seumur hidup.Untuk memulakan bisnes top up ini, anda memerlukan modal. Anda boleh menambah modal terus ketika membuat bayaran pendaftaran. Cth: RM50 (RM20 daftar + RM30 modal).
  • Saya bersetuju tidak akan menggunakan nombor yang telah ditukar servis kepada syarikat telekomunikasi yang lain(converted number). (Cth: Pada asalnya no maxis tetapi telah ditukar kepada digi)
  • Saya dengan sukarela menyertai  setelah memahami dan menimbang secara matang.
  • Saya sedar bahawa keahlian saya di akan disekat sekiranya saya melanggar syarat-syarat di atas.
  • Saya berjanji akan mematuhi semua peraturan yang ditetapkan oleh admin  dan sedia bertanggungjawab jika mengingkarinya. Saya menyedari bahwa peraturan-peraturan tersebut dibuat demi keselamatan saya dan semua agen website ini.

YURAN PENDAFTARAN


LEVEL
KOD LEVEL
YURAN
MANAGER
M
RM 45
ASSISTANT MANAGER
AM
RM 35
MASTER
M
RM 25
DEALER
D
RM 15
 AGEN
A
RM 10
 RETAIL
R
RM 8
 FIRST RETAIL
FR
RM 7
 SECOND RETAIL
SR
RM 6
THIRD RETAIL
TR
RM 5




*TIDAK KIRA ANDA BERADA DI LEVEL MANA, ANDA BOLEH MENDAFTAR DOWNLINE DAN ANDA BOLEH MENENTUKAN SENDIRI YURAN PENDAFTARANNYA.YURAN PENDAFTARAN DOWNLINE ANDA ADALAH MILIK ANDA!!

*BAGI THIRD RETAIL,ANDA JUGA BOLEH MELANTIK DOWNLINE  DI BAWAH ANDA

*PEMOTONGAN SEBANYAK RM5 DARI AKAUN ANDA AKAN DIKENAKAN BAGI SETIAP PENDAFTARAN DOWNLINE.

CARA DAFTAR DOWNLINE;
Taip Daftar*nama*alamat*no hp*kod level*1234
Contoh: anda mendaftar Ali sebagai agen di bawah anda.Ali tinggal di Kajang dan no hp nya 019-2817661
Taip Daftar*Ahmad*Kajang*0192817661*R*1234
*boleh guna huruf besar atau kecil

Tiada ulasan:

Catat Ulasan